LendON.pl – opinie klientów

lendon.pl opinie klientów

LendON.pl specjalizuje się w ekspresowych pożyczkach gotówkowych na okres od 5 do 30 dni i na kwotę od 100 zł do 3000 zł. Poza Polską działa w Czechach, Gruzji, na Słowacji i Łotwie. Oferta skierowana jest do osób w wieku od 23 do 65 lat.

Uzyskanie pożyczki jest bardzo łatwe. Nie musimy proponować poręczyciela, ani udostępniać zaświadczeń z zakładu pracy lub odcinków renty i emerytury. Wystarczy zarejestrować się na stronie, potwierdzić poprawność danych, wykonując przelew na kwotę 1 gr, a następnie wypełnić wniosek. Decyzja podejmowana jest w ciągu kilku minut, jeśli będzie pozytywna, przelew trafi do nas w ciągu 15 minut.

 

Minimalna kwota100 zł
Maksymalna kwota3600 zł
Okres kredytowania5 - 30 dni
Wymagany wiek23 - 65 lat
Czas oczekiwania15 minut
Sposób wypłatyprzelew
Sprawdzanie BIKNIE
lendon informacje >

 

LendON.pl – opinia klientów
Klienci doceniają jasne i czytelne warunki udzielania pożyczek oraz brak ukrytych opłat. Wszelkie informacje związane z ofertą są łatwo dostępne na profilu użytkownika lendON.pl. Pozytywne opinie zbiera również możliwość przedłużenia okresu spłaty pożyczki oraz bezpłatne konsultacje w zakresie finansów osobistych oraz planowania wydatków, oferowane osobom, które dwukrotnie skorzystały z oferty firmy. Na uwagę zasługują również długie godziny pracy – od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-21:00 oraz w weekendy, od 09:00 do 18:00.

 

Opinie o LendON nadesłane przez klientów:

Korzystałam z ich oferty już trzykrotnie i jestem zadowolona. Wszystko szybko i bez problemu. Dodam że mam już dwa inne kredyty w bankach i wypłatę znacznie poniżej średniej krajowej.

~Daga_27

 

Są w porządku. Ja jestem spalona w bik, a bez problemu dostałam najpierw 300, po spłaceniu, jakieś dwa miesiące później 800 zł. Moje zdanie o Lendom jest pozytywne.

~Alicja, Toruń

 

Firma działa i udziela pożyczek bez problemu, decyzję i pieniądze dostałem w tym samym dniu.

~Marcin

 

LendON – kontakt:
Lendon.pl Sp. Z o.o.
ul. Puławska 111B
02-707 Warszawa
Kontakt »

 

64 komentarze

  1. Damian
    Damian z | | Odpowiedz

    Skorzystałem z promocji dla pierwszej pożyczki i mogę polecić firmę, ponieważ pieniądze miałem na koncie po około godzinie od złożenia wniosku na stronie. Pieniądze spłaciłem na czas, wszystko online, zero problemów. Kosztowało mnie to ok. 30 zł, więc warto.

  2. Patrycja J.
    Patrycja J. z | | Odpowiedz

    żałuję, że już wcześniej nie załapałam się na promocję, no ale wtedy nie miałam potrzeby chwilówki. w każdym razie nawet bez promocji polecam Lendon, bo pieniądze faktycznie przychodzą szybko i sam proces składania wniosku jest bardzo prosty

  3. doDamian
    doDamian z | | Odpowiedz

    A długo czekałeś na weryfikację? Przechodzę dziś proces i zastanawiam się czy mam jeszcze szansę na dziś. wiem, że szybko, ale może się uda – na weekend bardzo by się przydało. Też jeszcze łapie się na tą promocję…

  4. polecam
    polecam z | | Odpowiedz

    polecam. firma w porządku, nie żadni oszuści. a oferta jak najbardziej oki

  5. kasko
    kasko z | | Odpowiedz

    Wlasnie druga pozyczka wyladowala na moim koncie, wiec stwierdzilam ze wystawie opinie. Bardzo dziekuje firmie za zaufanie i pomoc. Wszystko przebieglo tak jak tego oczekiwalam i w calosci przez internet. Zaskakujace jak wiele mozliwosci internet moze zaoferowac :)

  6. Anka
    Anka z | | Odpowiedz

    dla mnie najważniejsze, że wszystkie formalności można załatwić przez
    internet.Wypełniłam formularz i w ciągu jednego dnia pieniądze dostałam
    na konto.Ponadto skorzystałam z promocji 0% na odsetki, czyli spłacam
    tyle ile pożyczam.Jak dla mnie OK.

  7. Kamil
    Kamil z | | Odpowiedz

    Moim zdaniem pożyczki są w miarę tanie w porównaniu z innymi ofertami. Dużym plusem jest też to, że nie trzeba wychodzić z domu żeby dostać pieniądze, wszystko online. Świat idzie do przodu to i takie firmy idą do przodu :)

  8. Sońka
    Sońka z | | Odpowiedz

    Chciałam pożyczyć od siostry, ale sama nie miała i mi powiedziała o Lendonie. Nie miałam wyjścia i pożyczyłam u nich. Przedwczoraj oddałam kaskę. Mam dobre doświadczenia z tą firmą. Cieszę się że szybko dostałam pieniądze na konto :) no i że nie miałam problemów ze spłaceniem. Dla mnie są ok.

  9. Ka
    Ka z | | Odpowiedz

    Pożyczałam tam. Musiałam oddać dokładnie tyle ile na początku mi wyliczyło na stronie. Na szczęście w lendonie mają jasne umowy bez „drobnych druczków”. Cieszę się że trafiłam na uczciwą chwilówkę

  10. Kavka
    Kavka z | | Odpowiedz

    to fakt, że w firma Lendon wszystkie formalności załatwia
    szybko, sprawnie i bez zbędnych formalności.
    Ponadto dużą zachętą dla klientów jest to, że pierwszą
    pożyczkę spłacają bez odsetek.Ja skorzystałam
    i śmiało mogę polecić innym:)

  11. ok
    ok z | | Odpowiedz

    ja nie czekałem długo. firma ok.

  12. Arnold
    Arnold z | | Odpowiedz

    To prawda,że pierwsza pożyczka w firmie Lendon jest zupełnie za darmo i jak ktoś ma potrzebę tak jak ja , to na prawdę warto skorzystać.Wniosek wypełnia się dosłownie w kilka minut i wystarczy poczekać na decyzję.W moim przypadku trwało to zaledwie kilkanaście minut. A koszt to zaledwie 1gr,:)

  13. Paweł
    Paweł z | | Odpowiedz

    Sie kiedyś zastanawiałem „brać u nich czy nie brać” i wziąłem bo mnie sytuacja zmusiła. I w sumie to jestem zadowolony bo pieniązki szybko i spłata tak jak w umowie, bez trucia tyłka i naciągactwa

  14. dorka
    dorka z | | Odpowiedz

    Mój mąż brał. Wg mnie ok. Zalezało nam żeby to było szybko dlatego lendona wybraliśmy. Właśnie suerujac sie opiniami z ineretu. I pieniądze były szybko, a wniosek macie racje, bardzo prosty.

  15. Kuba
    Kuba z | | Odpowiedz

    Spłaciłem już drugą pożyczkę. Lendon jest uczciwą firmą i wiarygodną. A jak się pożycza pieniądze to u byle kogo nie radzę. Oni są ok

  16. Hirja
    Hirja z | | Odpowiedz

    Lendon ma bardzo szybki proces pozyczkowy, do tego bez zbednych formalnosci. Godni polecenia

  17. jonca
    jonca z | | Odpowiedz

    Pierwsza pożyczka gratis, nic tylko brać :D bardzo mi pomogli kiedy potrzebowałem kasy, zero ukrytych kosztów

  18. ewkola
    ewkola z | | Odpowiedz

    Pożyczki na jasnych zasadach, bez ukrytych kosztów. szybkie i bezproblemowe transakcje. warto jak człowiek jest w potrzebie

  19. basabasa
    basabasa z | | Odpowiedz

    polecam, dobra i porządna firma pożyczająca pieniądze. nie wprowadzają w błąd i nie zdzierają z ludzi!

  20. Damian
    Damian z | | Odpowiedz

    Lendo to jest najgorsza firma jaka może być oszuści złodzieje za parę dni opóźnienia pożyczyłeś 1800zł odtajesz 2600 złodzieje a jak chcesz przedłużyć to prawie 900zł nie bierzcie tam będziecie żałować oni tylko tak na początku dobrze graja moi znajomi już się przekonali

  21. anka90
    anka90 z | | Odpowiedz

    Firma naprawdę spełnia obietnice, wszystko przebiegło w szybkim tempie, bez komplikacji. Jestem zadowolona z lendon

  22. arbuz
    arbuz z | | Odpowiedz

    nie wiem skąd ten hejt, Twoja wina, że spłaciłeś za późno. Ja na ich usługi nie narzekam, przynajmniej sa uczciwi i nie mają żadnych ukrytych kosztów

  23. anatolek
    anatolek z | | Odpowiedz

    Za parę dni opóźnienia? Może to wcale nie było parę dni tylko parę tygodni? Ja raz też musialem sobie przedłużyć termin i inaczej to wspominam. Poza tym wszystko jest w umowie, wystarczy przeczytać. Ja jestem zadowolony. Wiem że jak czasem mi coś wyskoczy nieprzewidzianego to mogę liczyć na te firmę.

  24. markus
    markus z | | Odpowiedz

    no nie wiem, ja brałem i jakoś nie narzekam…w sumie to jak się pożycza pieniądze to wiadomo że trzeba je oddać. bez urazy ale wiadomo co się podpisuje bo akurat Lendon ma jasne zasady. ja generalnie jestem zadowolony ze współpracy z nimi, żadnych problemów nie miałem. dogadać się idzie!

  25. orang
    orang z | | Odpowiedz

    jestem zadowolony ze wspołpracy z Lendonem, przyjemnie i konkretnie. jak brać to śmiało można u nich

  26. bejs
    bejs z | | Odpowiedz

    firma do polecenia, pożyczki tez ok. nie ma co narzekać. 0% mają.

  27. wiarygodny
    wiarygodny z | | Odpowiedz

    ludzie nie dajcie sie wpuscic w maliny !
    najdroższa firma na rynku.
    spóżnić się rzecz ludzka
    w pozostalych wchwilowkach za sponienie normalne koszty
    za 1 000 pln – kilka,kilkanascie zlotych za tydzien w lendon 140, 120 itd.
    no są kurwa mac mendy obrzydliwe – jak najdalej od nich
    wzialem chwilowki we wszystkich firmach łacznie na ponad 14 000 pln
    ( test ) wszystko juz splacilem – i lendon jest najgorszy !!
    a zrobisz jak chcesz!

  28. Bernadeta
    Bernadeta z | | Odpowiedz

    Ja sobie chwalę Lendona, akurat w maju wzięłam pierwszy raz kasę i trafiłam na promocję, że miałam 50 % taniej, a pieniądze na koncie w godzinę, więc w ogóle bajka. Nie miałam żadnych dodatkowych kosztów- to jasne, że trzeba spłacać w terminie, a ewentualne koszty były wymienione w umowie i o nich wiedziałam.

  29. Kamil
    Kamil z | | Odpowiedz

    Myślę, ze spokojnie można im zaufać. Wziąłem za pierwszym razem 500 i spokojnie oddałem – a wiem, że znajomi w innych firmach miewali problemy. Wszystko załatwiłem szybko przez internet wiec za to ogromny plus

  30. AnnaCyr
    AnnaCyr z | | Odpowiedz

    Hej Wiarygodny . Wiesz co , Ja akurat nie miałam problemów z Lendonem , Ja od nich pożyczyłam ale 500 zł i potem je spłaciłam . Z tym ,ze ja spłaciłam wszytskow terminie więc ja nie miałam takiej sytuacji jak ty. W dodatku tyle ile pożyczyłam tyle potem spłaciłam . Także z mojej strony polecam .

  31. 100pka
    100pka z | | Odpowiedz

    Chwilówka, którą moge polecić. Korzystam teraz trzeci raz i jeszcze nie było problemów z jakimis kruczkami.

  32. Mucha owocówka
    Mucha owocówka z | | Odpowiedz

    Jakoś nie bałam wziąć chwilówki ale teraz zauważyłam że dużo ludzi ma problemy. Całe szczęście, że wzięłam w Lendonie a nie gdzieś tam w krzakach :) Nie wiem jak mi sie udało . Chyba fuksik:)

  33. góral
    góral z | | Odpowiedz

    Chwilówka bardzo w porządku. Warunki jak dla mnie jasne. Dostałem bez BIK 1000 zł w godzinę.

  34. Norbert
    Norbert z | | Odpowiedz

    O Lendonie mówił mi duzo dobrego kumpel. I ziomek miał rację. Dziłaja błyskiem i nie widze nic złego w umowie. Do banku nie miałem po co iśc a chciałem 1000 bez BIK. Spoko chwilówka.

  35. hepburn
    hepburn z | | Odpowiedz

    Ja jestem zadowolona z pożyczek w Lendon- są uczciwi i wszystko co najważniejsze jest w umowie

  36. sebek
    sebek z | | Odpowiedz

    jak ktoś szuka szybkiej pożyczki bez wielu formalności to to o lendonie na pewno można powiedzieć. mają dobrą opinię i ja się do tego dopisuję, bo wszystko w moi m przypadku bardzo sprawnie

  37. Karolina
    Karolina z | | Odpowiedz

    trafiłam na ich strone przypadkiem. i przekonała mnie pierwsza pozyczka 1500 zł za 0 zł. spróbowałam i nie załuje. mysle, ze kolejnym razem jak znów bede w trudnej sytuacji to tez skorzystam z ich pomocy

  38. Gabibibi
    Gabibibi z | | Odpowiedz

    W Lendonie załatwiłam pożyczkę refinansującą. To sie pojawiło 1 marca. Mam z głowy spłatę , kótra mnie wykańczała psychicznie.

  39. Hanik
    Hanik z | | Odpowiedz

    Pożyczka refinansująca? a to jakaś nowość chyba. jak ja brałam u nich to była tylko nieoprocentowana pożyczka. pewnie jeszcze jest. w każdym razie Lendon jest rzetelny i godny polecenia!

  40. Jolka O
    Jolka O z | | Odpowiedz

    Bardzo dobrze współpracuje mi się z Lendon – 3 razy brałam pożyczkę, ani razu się nie rozczarowałam.są godni zaufania

  41. Wreszcie ciepło
    Wreszcie ciepło z | | Odpowiedz

    Bardzo solidna firma pożyczkowa. Brałam dwa razy w innych firmach i cieszę się, że się wyplątałam z tamtych chwilówek. W Lendonie jest o niebo lepiej!

  42. Marlena
    Marlena z | | Odpowiedz

    Lendon to bardzo dobra firma – już nie raz brałam u nich pożyczke i za każdym razem jestem bardzo zadowolona. Wszystko szybko i sprawnie można załatwić przez internet, minimum formalności i szybko kasa na koncie – a o to przecież chodzi w tych całych chwilówkach

  43. Nieszara mysz
    Nieszara mysz z | | Odpowiedz

    Grunt to dobre rozeznanie w ofertach:) Zanim zdecydowałam sie na Lendona dokładnie przestudiowałam warunki w 4 firmach pozyczkowych:))))))))) Lendon wyrał i mogę teraz śmiało polecić !

  44. Julcia88
    Julcia88 z | | Odpowiedz

    Pożyczkę 1000 zł wzięłam bo raty poprzedniej mnie wykańczały…. W Lendonie chociaż wiem za co i ile płacić.

  45. Iza
    Iza z | | Odpowiedz

    Z tego co sprawdziłam w sieci ostatnio to mają rzeczywioście dobrą ofertę. Własnie wczoraj wziełam u nich pożyczkę na nowe opony do auta – moja pierwsza taka chwilówka a u nich oddam ją bez dodatkowych kosztów więc mega plus!

  46. Zorro
    Zorro z | | Odpowiedz

    Solidna pożyczka bez zawiłości w umowie. Załatawianie trwa rewelacyjnie szybko przez internet. Bez wysiłku otrzymałem 800 zł w godzinę.

  47. Habibi
    Habibi z | | Odpowiedz

    Łatwo prosto i przyjemnie. Szybka decyzja, bez zbędnych formalności. Nie pytają o BIK. Są w porządku. Nie nagabują jak niektóre firmy.

  48. Marcin
    Marcin z | | Odpowiedz

    Brałem już 2 pożyczke u nich i znowu w100% polecam. Wszystko bezproblemowo i szybko. Pieniadze szybko na koncie itp. Szkoda tylko że 2 pożyczka tez nie jest za darmo :P

  49. Wiola
    Wiola z | | Odpowiedz

    Ja jestem zadowolona. Bardzo szybka decyzja i pieniądze też szybko na koncie. Umowa jak dla mnie przejrzysta i bez kruczków!

  50. Jadzia
    Jadzia z | | Odpowiedz

    Jak dla mnie super firma pożyczkowa ;) zwłaszcza super jest terqaz oferta , gdzie pierwsza pożyczka wynosi do 2000 zł na okres 30 dni bez odsetek ;) Ja akurat potrzebuje mniej bo 600 zł tylko ;) i tyle tez dostałam . Dla mnie ważne tez jest to z,e nie bedę nic więcej oddawała ;) tylko ta kwote , którą pozyczyłam ;)

  51. Irri
    Irri z | | Odpowiedz

    ja jestem bardzo zadowolona z Lendona. spoko pożyczka, dogodna spłata. myślę ze jest to jedna z lepszych dostępnych przez internet!

  52. Temka
    Temka z | | Odpowiedz

    Mi lendon bardzo odpowiada – szybko i bez problemu przesyłają kasę. a weryfikacja klienta też on line. pełna wygoda!

  53. Somma
    Somma z | | Odpowiedz

    Lendon jest jak najbardziej ok – myślę ze spokojnie można firme polecić! daje rade!

  54. Pirka
    Pirka z | | Odpowiedz

    Lendon jest ok, widziałam że teraz sie reklamują że maja 45 dni na spłatę! to jest coś!

  55. Elabba
    Elabba z | | Odpowiedz

    Myślę że jest to pożyczka jedna z lepszych na rynku…. konkretnie i szybko, bez zbędnych formalności

  56. Pemka
    Pemka z | | Odpowiedz

    jestem zadowolona z pożyczki – szybka i bezproblemowa. myślę, że jest to sprawdzone i warto jeżeli trzeba pożyczać pieniadze – to właśnie tam

  57. Derinka
    Derinka z | | Odpowiedz

    Moim zdaniem Lendon jest jedną z lepszych i bardziej sprawdzonych firm. Nie mam na co narzekać – kasę otrzymałam szybko!

  58. Pawwa
    Pawwa z | | Odpowiedz

    brałem dwa razy pożyczke w Lendonie i mogę śmiało powiedzieć że na prawdę bardzo konkretna i szybka! bez problemu mi jej udzielili!

  59. Kamiczka
    Kamiczka z | | Odpowiedz

    ja tez jestem zadowoloną klientką Lendona – wygodnie, onlinowo i szybko. nie trzeba wypełniać miliona papierów – bardzo nowocześnie!

  60. Passa
    Passa z | | Odpowiedz

    Ok, pożyczka na czas, szybko i bez problemu. Wniosek złożony on line i szczerze mówiąc nigdzie nie musiałam się ruszać z domu żeby mi ją dali! mega wygodne!

  61. Monster
    Monster z | | Odpowiedz

    Lendon jest na prawde ok – szybko i bez problemu przechodzi weryfikacja. Jestem mega zadowolona

  62. Alma
    Alma z | | Odpowiedz

    Bezpieczna i pewna pożyczka online . bez zadnych utrudnien . Pieniądze szybko trafiły na konto . Poza tym bardzo dobra oferta . Pierwsza pożyczka udzielana jest do 2500 zł na okres 45 dni bez odsetek

  63. Ewa
    Ewa z | | Odpowiedz

    ja dlatego właśnie wybrałam lendona ze względu na wysokosć kwoty jaką można uzyskac przy pierwsze pożyczce oraz przy wydłużonym okresie spłaty :)

  64. Oksi
    Oksi z | | Odpowiedz

    no pożyczka jest bardzo dobra i szybko prowadzona. ja osobiście jestem bardzo zadowolona że zdecydowałam się na Lendona – bo pieniadze szybko i bez żadnych problemów dotarły na moje konto

Napisz odpowiedź